大切にしているのは親子の距離 | ストッケジャパンブランドサイト

2021.7.2 8:54 AM

大切にしているのは親子の距離 | ストッケジャパンブランドサイト

ストッケ様 ブランドサイトのフロントエンド開発を担当しました。
古巣FICCさんとのお仕事。勇輝さんとお仕事ご一緒するのは16年ぶりくらい。
ウチの息子も愛用している椅子「TRIPP TRAPP」を含めたストッケを代表する3製品のブランドサイトです。息子をTRIPP TRAPPに座らせると、とてもご機嫌でいつも一緒に楽しく食卓を囲める製品に関われて何よりでした。さらに勇輝さん、安藤さん、そして僕と、実際に「TRIPP TRAPP」愛用中の布陣でプロジェクトに臨みました。 関係者の皆様お疲れ様でした!

I took charge of the front-end development for the brand website of Stokke. The project is with FICC inc. which is my old nest and it’s been about 16 years since I worked with Yuki-san.
This is the brand website for three of Stokke’s flagship products, including TRIPP TRAPP, the chair that my son uses. My son is always so happy when he sits in it and it was great to be involved with a product that we can always enjoy sitting around the table with. Our team was Yuki, Ando and I, all of whom actually uses the TRIPP TRAPP. Thank you to everyone involved!

[Credit]
Client : 株式会社ストッケ 様
Producer : 村松 勇輝 (FICC inc.)
Director / Art Directer / Designer : 安藤 秀一 (FICC inc.)
Planner : 齋藤 紫乃 (FICC inc.) 角屋 桃子 (FICC inc.)
Front-end Developer : 代島 昌幸 (Calmhectic inc.)

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